1401-10-26 15:23
806
0
82958
رئیس نمایندگان تام الاختیار گلستان در برگزاری کنکور سراسری مطرح کرد؛

کاهش 10 هزار نفری در میزان داوطلبان کنکور سراسری گلستان

رئیس نمایندگان تام الاختیار گلستان در برگزاری کنکور سراسری گفت: نوبت نخست کنکور سال ۱۴۰۲ در روزهای پنج شنبه ۲۹ و جمعه ۳۰ دی در گلستان برگزار می‌شود.

شعبان شتایی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما گفت: در استان گلستان تعداد 24 هزار 129 داوطلب در پنج گروه آزمایشی ثبت نام کردند که از این تعداد 14 هزار 691 داوطلب زن (۶۱ درصد) و 9 هزار و 438 داوطلب مرد (۳۹ درصد) را شامل می شوند.

رئیس نمایندگان تام الاختیار گلستان در برگزاری کنکور سراسری از کاهش 10 هزار و 659 نفری داوطبان خبر داد و گفت:  در شهر گرگان نیز تعداد 6 هزار داوطلب شامل سه هزار و 792 داوطلب زن و دو هزار و 210 داوطلب مرد در گروهای آزمایشی مختلف شرکت کردند.

شتایی آن گفت: كارت های شركت در‌ آزمون‌ كليه‌ داوطلبان‌ گروههای آزمايشی علوم‌ رياضی و فنی، علوم‌ تجربی، علوم انسانی، هنر و زبانهای خارجی به همراه برگ راهنمای شركت در آزمون از روز 25 دی تا 28 دی برای داوطلبان قابل مشاهد و پرینت است و داوطلبان به این منظور به پايگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org  مراجعه کنند.

وی تاکید کرد: كليه‌ متقاضيان شركت‌ در آزمون‌، براي پرينت كارت شركت در آزمون بايد در تاريخ تعيين شده به شرح فوق به پايگاه اطلاع‌ رسانی مذكور مراجعه کنند و با وارد نمودن شماره سريال كارت اعتباری ثبت نام (۱۲رقمی) و شماره شناسنامه و يا شماره پرونده و كدپيگيری ثبت‌نام (۱۶ رقمی) و نام و نام‌خانوادگی، كد ملی و سريال شناسنامه يك نسخه پرينت از برگ راهنما و كارت شركت در آزمون تهيه کنند.

این مقام مسئول ابراز داشت: بديهی است داوطلبانی كه در دو يا سه گروه آزمايشی متقاضی شده‌اند بايد علاوه بر پرينت كارت شركت در آزمون گروه آزمايشی اصلی، برحسب مورد نسبت به پرينت كارت گروه آزمايشی دوم و يا گروه های آزمايشی دوم و سوم (گروه هاي آزمايشی هنر و زبانهای خارجی) خود اقدام کنند.

شتایی افزود: داوطلبان براي پرينت كارت شركت در آزمون بايد منحصراً به روش فوق اقدام و براساس تاريخ و آدرس تعيين شده بر روي كارت شركت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند، بديهي است براي شركت در جلسه آزمون همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون و هم چنين اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكس دار و ارائه آن الزامی است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.